05 listopada 2011

OUTFIT: BURGUNDY COAT.

Tej jesieni, burgund i wszystkie odcienie wina całkowicie zdominowały moją szafę. Przygoda z tym kolorem miała zacząć się i tym samym skończyć na kupnie spodni. Jak widać, po spodniach przyszedł czas na płaszcz, a w kolejce czeka jeszcze sukienka i kilka innych rzeczy. Żeby nie było zbyt ponuro, pod spodem znalazła się tunika w beżowo-czarne pasy, a na głowie, nieco już zapomniany, kapelusz z dużym rondem. Muszę też wspomnieć o biżuterii, a dokładniej o broszce i bransoletce z kokardką. Do tej pory, wytwory hand made kojarzyły mi się głównie z biżuterią z modeliny. Urocze, słodkie i często bardzo smakowite, ale jak dla mnie zbyt mało eleganckie. Ku mojemu zaskoczeniu, biżuteria KoTo okazała się być kobieca, a przede wszystkim bardzo misternie i dokładnie wykonana. A ponieważ pogoda w ostatnim czasie bardzo dopisuje, to zamiast butów na obcasie są wygodne, płaskie kozaki. 










coat - new look  |  tunic - h&m  |  leggins - warehouse  |  bag - small shop  |  hat - h&m  |  
brooch and bracelet - KoTo via schaffashoes.pl  |  boots - dash44.pl 


110 komentarzy :

  1. Urzekł mnie Twój płaszczyk,ma cudowny kolor !!

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki posiadasz rozmiar płaszczyka?;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko mi się podoba, kolor, fason płaszcza, dodatki. Pięknie! :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ;)

    ja tez bardzo polubilam ten kolor ;)

    ladne zdjecia!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczny plaszcz :) moglabys zdradzic jego cene? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jesiennie - pięknie! :) płaszczyk ma cudny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobra stylizacja! Jestem na TAK :D

    Pozdrawiam i zapraszam :)))

    http://fromtheworldofthumbelina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo sympatycznie wygląda to wszystko razem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz, pasuje Ci ten kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny jest ten płaszcz! Chyba się zakochałam ;)

    Zapraszam na mojego bloga, sprzedaje swoje rzeczy, wymieniam się ciuchami i informuje o trendach :)
    http://odswiez-szafe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny kapelusz, które dodaje niesamowitego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny outfit. Bardzo podoba mi się Twój płaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjny outfit :) płaszczyk bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Styl masz genialny !! Gratuluję ; ) I zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. That burgundy hued jacket is a beauty! The darling bow is the cherry on top.

    www.TheFancyTeacup.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ale piękna z Ciebie kobieta..
    fajna stylizacja i dobre zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wygladasz:) ubrania switene nie wspominajac juz o usmiechu:) a duzo zaplacialas za torbe?

    OdpowiedzUsuń
  18. strasznie mi się podoba Twój płaszcz!
    ładnie to połączyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz! A burgundowy kolor jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wonderful outfit! Adore your hat:D
    Hugs and kisses

    OdpowiedzUsuń
  21. płaszczyk przepiękny i kolor cudowny :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie mogę się napatrzeć na tę torbę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. these pics are awesome..lovely coat!;)
    new on mine..kiss

    Patchwork à Porter

    OdpowiedzUsuń
  24. prześlicznie Ci w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie wyglądasz :) boski płaszczyk!
    a o uśmiechu już nie wspomnę :))

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta biżuteria z koto jest świetne! bosko ją połączyłaś, fantastyczny płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz bajecznie! Uwielbiam Twój styl!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Strasznie ale to strasznie podoba mi się Twój płaszcyk :)
    Uśmiechaj się częściej!

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładnie wyglądasz, a płaszcz zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  30. moim zdaniem pasowały by tu kazaki na obcasie :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy 11:18 - rozmiar 8/26.

    Anonimowy 11:32 - płaszcz kupiłam w second handzie za 45 zł, ale z tego co się orientuje jest z aktualnej kolekcji. :)

    wardrobe - torba kosztowała 260zł :)

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. wyglądasz olsniewająco:):) piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  33. Burgund idealnie komponuje się z Twoją urodą i włosami, to zdecydowanie kolor dla Ciebie. :) Świetny, prosty, ale bardzo ciekawy zestaw. Czerń, wino i paski- doskonałe połączenie.:)


    Polka dot.

    http://polkadotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. jakies namiary na torebkę??
    zazdroszcze płaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  35. tego płaszcza to tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ślicznie! :)) strasznie fajny płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  37. ślicznie :) płaszczyk i kapelusz są cudne :) miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  38. nie lepiej było dodać te dwie stówki i mieć oryginalną, porządną torbę? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kolor płaszcza robi wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy - 18:27 - Prawdę mówiąc, to kto co woli.. Ta z Zary za bardzo się błyszczała, co mi osobiście niezbyt się podobało. Po drugie, torba z Zary też jest wzorowana na innej - więc nie ma mowy tu o jakiejś oryginalności. I po trzecie moja też jest skórzana, więc to trochę dużo żeby dopłacać 250zł za samą metkę ZARA :)

    OdpowiedzUsuń
  41. zdjęcia są magiczne!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja się właśnie zastanawiałam nad kupnem tego płaszczyka, bardzo mi się spodobał. Ale ja zawsze jestem niezdecydowana i w końcu żadnego jeszcze nie kupiłam, a jest na prawdę zimno. Bardzo ładne dodatki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. ależ ci zazdroszcze tego płaszczyka no. jest swietny:)
    pzdr Aga

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękny płaszczyk, ładnie podkreśla kolor Twoich włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wiesz co? Nie lubię Cię za ten płaszcz:P Jest genialny:D

    OdpowiedzUsuń
  46. Czy płaszcz jest ocieplany? :)
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  47. I love your look!!
    kisses from prague
    and have a wonderful day!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepiękne zdjęcia, a płaszczyk niesamowity! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. przeuroczo wyglądasz! ten kapelusz.. ech mi by na głowę nie wlazł :D a ten płaszcz - boski!!

    OdpowiedzUsuń
  50. piekne zdjecia i Twoja torebka jest piekna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy/Kasia - płaszcz jest dość ciepły. może nie na największe mrozy, ale teraz jak najbardziej tak :) pozdrawiam również! :)

    Dziękuję wszystkim :*

    OdpowiedzUsuń
  52. pięknie CI w tym płaszczu, mega pasuje ten kolor do Twojej urody:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bella, bellissima! czy jak tam się to pisze ;-) Świetne dodatki! Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Fantastyczna, jesienna stylizacja. Do tego ten płaszcz!!

    OdpowiedzUsuń
  55. Rewelacyjnie! :D

    Pozdrawiam i zapraszam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  56. jejku gdzie kupiłaś taką boską torebkę? :) piękna jest! :))

    OdpowiedzUsuń
  57. kolejny genialny zestaw, nie bede sie zachwycac nad kazda kolejna rzecza, bo wszystkie sa idealnie dobrane i genialne!plaszczyk jest śliczny, a kazdy dodatek do niego, ktory masz na sobie jest zgrany w 1000% super!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  58. love the colors :D
    I definitely will following you if you follow me :D
    Decimal Shoes

    OdpowiedzUsuń
  59. love the colors :D
    I definitely will following you if you follow me :D
    Decimal Shoes

    OdpowiedzUsuń
  60. świetnie wyglądasz, płaszczyk ma przepiękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  61. jejku, świetny jest ten płaszcz, uwielbiam w nim wszystko, począwszy od kroju, skończywszy na kroju *.* ale do New Look'a taaaak daleko ;<
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetnie wyglądasz, ślicznie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Aniu jesteś moją wielką inspiracją ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. PIĘKNY SET, WYGLĄDASZ OLŚNIEWAJĄCO !

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękny zestaw! Jestem zauroczona Twoim stylem w każdym detalu.

    marikape.blogspot.com

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  66. gorgeous!!
    I love your coat and its colour!! :D

    myclosethangers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. płaszczyk jest przeuroczy! + uwielbiam tę torebkęę!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  68. rewelacyjny set, sama jestem posiadaczką filcowego kapelusza i jestem w nim totalnie zakochana :) Będę wpadać częściej!

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo ładny płaszcz i biżuteria. :))
    Do twarzy Ci w kapeluszu.

    Pozdrawiam.
    mala-czarna-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Gorgeous coat, I love the burgundy colour <3
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Piękny uśmiech i świetny płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  72. fantastyczna jest ta biżuteria:) !! bardzo ładnie ją połączyłaś kolorystycznie, piękny płaszcz!:)

    OdpowiedzUsuń
  73. pięknie, nie jestem odosobniona w ochach i achach nad płaszczem i torbą- są świetne

    OdpowiedzUsuń
  74. Wyglądasz fantastycznie. Strasznie podoba mi się twój outfit a najbardziej wpadł mi w oko twój płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  75. przepiękna z Ciebie kobietka i masz super wyczucie stylu ;) pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. Nice outfit!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Wow, you look freaking awesome !!The impressive enchantment in your smiling eyes,I really love it,Absolutely beautiful !I do adore your fabulous outfit,and the amazing background of nature.....


    http://romwe-romwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Wyglądasz pięknie!
    Mam taki kapelusz, uwielbiam go!
    Niestety w tak małej miejscowosci w ktorej mieszkam, patrza na mnie w nim jak na wariatkę!;p

    OdpowiedzUsuń
  79. torba i spódnica są świetne :)

    również życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Podoba mi się wszystko prócz butów.

    OdpowiedzUsuń
  81. Musisz mieć świetny obiektyw bo zdjęcia są genialne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  82. cudowny płaszcz ! piękna jesteś !

    OdpowiedzUsuń
  83. uwielbiam ten kapelusz, ogarnęła mnie żądza posiadania takiego samego.

    OdpowiedzUsuń
  84. Bardzo mi się podoba ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!