26 sierpnia 2013

INSTAMIX #5

Wakacje powoli dobiegają końca i w związku z tym, że ostatni INSTAMIX pojawił się już bardzo dawno temu, pomyślałam że fajnie będzie zrobić małe podsumowanie tegorocznego lata właśnie w takiej formie. Niestety w tym roku minęło ono dla mnie wyjątkowo szybko i na samą myśl o nadchodzącej jesieni (nie wspominając o zimie, grr!) ogarnia mnie przygnębienie. Jednak mimo wszystko, liczę że w ciągu najbliższych dni zawita do nas słońce i prawdziwa wakacyjna pogoda! Tym bardziej, że wrzesień zapowiada się bardzo intensywnie. Czas najwyższy załatwić ostatnie formalności na uczelni, spakować walizki i wprowadzić się do nowego mieszkania - nie mogę się już doczekać!









Początkowo planowałam przygotować oddzielny post z mojego pobytu nad morzem, jednak ostatecznie stwierdziłam, że lepszym rozwiązaniem będzie połączenie go w jedną całość z pozostałymi zdjęciami. W tym roku znów zdecydowaliśmy się plażować nad Bałtykiem - jednak nie w Polsce, a na Litwie. Naszym docelowym miejscem pobytu było Sventoji, niewielkie miasteczko położone tuż nad samym morzem. Niestety woda w Bałtyku jak zawsze lodowata, ale za to pogoda w pełni dopisała i było naprawdę pięknie! Mam nadzieję, że we wrześniu uda mi się jeszcze wyjechać na kilka dni w góry, a za rok gdzieś już nieco dalej. Buziaki! 









32 komentarze :

  1. Gdzie się przeprowadzasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie mixy!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękny kominek i fotel bujany. Czy to Twój dom Anitko? :)

    Ania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Chłopaka ;-)
      Nie mieszkam tam (tylko bywam), bo to domek na wsi ;-)

      Usuń
  4. ja w tym roku byłam nad Morzem Czarnym i było bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wątpię ;-) Poza tym na pewno cieplejsza woda.. ;-P

      Usuń
  5. Uwielbiam takie mixy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny mix, wspaniałe zdjęcia.

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super mix :)
    Bardzo ładne mokasyny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ahh zachciało mi się wieczora przy kominku :))) świetne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie tu!
    Aż miło się zagląda ;-)
    Pozdrawiam Majqa


    PS co to za szablon?;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne wakacyjne zdjęcia :). Niestety wszytko co dobre szybko się kończy

    OdpowiedzUsuń
  11. Super klimat :) lody najfajniejsze :P

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjne pierwsze zdjęcie z tą wodą:) tryskającą

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne fotki kochana, bardzo fajny blog:)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. cudny domek drewniany, marzę o takim :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny insta :) rewelacyjne ujecia
    na jaki kierunek sie wybierasz?

    OdpowiedzUsuń
  16. najważniejsze w wakacjach jest to żeby wypocząć ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. super klimatyczne zdjęcie z nad siemiatyckiego zalewu - uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Teraz zalew wygląda wieczorami bardzo klimatycznie.. ;-)

      Usuń
  18. Świetne zdjęcia! Widać, że przyjemnie spędziłaś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zdjęcia. Zwłaszcza naszyjniki są ciekawe.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!