31 lipca 2013

MAX FACTOR WILD COLLECTION MAKE UP


Tak jak pisałam w poprzednim poście (klik), najnowsza kolekcja Max Factor Wild Collection całkowicie podbiła moje serce. Zarówno cienie jaki i maskara Wild Mega Volume na stałe zagościły w mojej kosmetyczce. Ba! Śmiem nawet twierdzić, że tusz spisuje się o niebo lepiej niż mój dotychczasowy ulubieniec - maskara Lancome Hypnose! I tym samym kolejny raz okazało się, że droższe nie znaczy wcale lepsze. Jednak dziś oczywiście nie o tym, bo zgodnie z obietnicą przygotowałam dla Was prosty i codzienny makijaż z wykorzystaniem najnowszych cieni i maskary. Zatem, let's get started!


TWARZ: krem Cetaphil MD Dermoprotektor | filtr Vichy Capital Soleil Emulsja Matująca SPF 50 | podkład Chanel Perfection Lumiere Long 20 Beige | korektor Givenchy Mister Light | puder Inglot Loose Powder Transparentny Puder Matujący.



OCZY: baza Dax Cosmetics Cashmere Eyeshadow Base | cień na całą powiekę Max Factor Wild Shadow nr 101 Pale Pebble | cień w załamanie powieki Max Factor Wild Shadow nr 107 Burnt Pots | cień na łuk brwiowy i wewnętrzny kącik Max Factor Wild Shadow nr 116 Wicked White | cień na linię wodną Max Factor Wild Shadow nr 55 Feral Brown | czarna kredka Jelly Pong Pong | maskara Max Factor Wild Mega Volume. 


POLICZKI I USTA:  róż Sephora Orange Punchy Sunbaked nr 05 | bronzer Bourjois Delice de Pouder nr 52 | rozświetlacz Givenchy Mister Bright | szminka Maybeline Color Whisper Pink Possibilities nr 130. 



A oto efekt końcowy! Tak jak pisałam wcześniej, makijaż jest bardzo prosty w wykonaniu i śmiało możemy go wykorzystać na co dzień. Co prawda, ja w ciągu dnia zazwyczaj rezygnuję z czarnej kredki czy też eyeliner'a i stawiam jedynie na delikatny cień w połączeniu z maskarą. Jednak tym razem stwierdziłam, że podkreślone oko będzie wyglądało dużo lepiej i wyraziściej. Mam nadzieję, że Wam się podoba, bo zarówno makijaż jak i różne nowinki kosmetyczne będą się pojawiały coraz częściej na blogu. A tu jeszcze zdjęcia całego makijażu z bliska: klik. Buziaki! 


34 komentarze :

  1. Bardzo podoba mi się Twój makijaż, jest perfekcyjny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten nowy tusz z MF i jest naprawdę ok:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny makijaż i cienie :) Chętnie zobaczę więcej takich makijaży z wykorzystaniem innych kolorków cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny makijaż !

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie ! jakiej firmy bluzeczka/sukienka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzka wyszperana w sh, firmy River Island ;-)

      Usuń
  6. beautiful
    http://differentcands.blogspot.kr/2013/07/back-from-vacation-and-choies-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! Oko świetnie podkreślone!

    W wolnej chwili zapraszam na frędzlowy post!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny post :) Twój blog jest mega profesjonalny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na co dzień warto malować się delikatniej :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, dlatego napisałam: Co prawda, ja w ciągu dnia zazwyczaj rezygnuję z czarnej kredki czy też eyeliner'a i stawiam jedynie na delikatny cień w połączeniu z maskarą. ;-)

      Usuń
  10. Ładny makijaż, ale mam drobną sugestię (nie to, że się czepiam). Wydaje mi się, że masz dość głęboko osadzone oczy więc już nie musisz miejsca załamania podkreślać tak ciemnym cieniem. Jeżeli jednak chcesz zaznaczać to miejsce, to polecam odrobinę nad linią załamania, wtedy "wydobędziesz" optycznie oko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz! Uwielbiam Max Factor :) przejrzałam blog i na pewno częściej będę tutaj zaglądać.
    Powodzenia w dalszym prowadzeniu!

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie, może obserwujemy?

    Miłego dnia!

    www.LaMagdalene.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bez znaczenia czy napiszę piękny czy cudowny, olśniewający makijaż. Sama dobrze wiesz że super wyglądasz, więc co to więcej pisać. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachęcam do udziału w konkursie. Do wygrania jest kopertówka. Oglądałam Twoje stylizacje i myślę, że może Ci się spodobać.
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=473282609433573&set=a.346371858791316.79850.346269172134918&type=1&relevant_count=1

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz tak piękne oczy, że każdy makijaż będzie na nich wyglądał doskonale;)
    A swoją drogą zajrzę następnym razem na półkę MaxFactora w drogerii;) Czekam na kolejny post !! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super , zapraszam do mnie:)
    http://iza-onmyway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Awesome Blog. Like the Photos!
    Watch out mine and leave a message!

    http://thetivafever.blogspot.de/
    http://thetivafever.blogspot.de/
    http://thetivafever.blogspot.de/

    THANKS

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy makijaż. Ja zawsze inspiracji szukam tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja z Max Factora mam swoja jedna milosc - podklad face finity. po kilku latach poszukiwan tego jedynego - znalazlam :)

    esbyesc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia :) Dostałaś się już na studia? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anitko, możesz napisać skąd są pędzle? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość Real Techniques z http://www.iherb.com/ (dużo taniej), a do oczu (czarne) z Hakuro i Sigma ;-)

      Usuń
    2. PS: Gdybyś miała konkretniejsze pytania, to pisz śmiało - na blogu albo przez pocztę ;-) Chętnie pomogę.

      Usuń

Dziękuję!