07 maja 2013

WHITE PEPLUM TOP AND STRIPED PANTS


Choć początkowo wszechobecna moda na paski nie do końca do mnie przemawiała, to ostatnio (chyba całkiem nieświadomie!) coraz częściej sięgam po rzeczy w ten wzór. Pierwsza była sukienka z Mango w grube czarno-białe pasy, potem przyszła kolej na żakiet z baskiną, a ostatnio na spodnie w delikatne granatowe prążki, które nawiasem mówiąc było bardzo trudno uchwycić na zdjęciach. Do tego ukochana przeze mnie bluzka z baskiną (niedługo pokażę Wam jeszcze szarą) i wygodne beżowo-białe sandałki z Zary. Mam nadzieję, że Wam się podoba i do zobaczenia w kolejnym poście!










peplum top - lola fashion (extravaganza)  |  pants - no name  |  bag - h&m  |  sandals - zara  |  watch - asos  |  
bracelet - fanaberia - bijou |  sunglasses - diverse 

88 komentarzy :

  1. Sandałki prześliczne i rzeczywiście wyglądają na wygodne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love your sandals!!!you look gorgeous
    kisses from milano
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  3. buty są boskie! nosiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Doczepiane włosy zawsze spoko=]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje naturalne włosy ;-) Ech..

      Usuń
    2. padłam -.-

      Usuń
  5. Cudowna badkinka, uwielbiam takie kroje <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie są świetne bo paski są delikatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te spodnie są śliczne!
    *.*
    Uwielbiam taki wzory :)
    zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, gdzie można kupić bluzeczkę "lola fashion", którą masz na sobie? butik czy na stronie internetowej? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna baskinka oraz sandałki!

    OdpowiedzUsuń
  10. mam tę torebeczkę jest cudowna, a nad butami nadal zastanawiam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zastanawiaj się tylko bierz ;-)

      Usuń
  11. Piękne buciki. ♥ Wyglądasz rewelacyjnie, Kochana. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. strasznie szeroka ta bluzka..
    ładne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lola fashion to jakiś sklep stacjonarny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nazwa firmy, a ja kupowałam na allegro ;-)

      Usuń
    2. W takim razie mogę liczyć na nazwę użytkownika?

      Usuń
    3. Jasne, to link do bluzki: http://allegro.pl/bluzka-oversize-z-baskinka-biala-36-s-i3183369944.html

      Usuń
  14. śliczna jest ta bluzka <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzka naprawdę fajnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty i spodnie genialne!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem zakochana w Twoich dodatkach:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej Anito nie obtarły Cię te buty??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lekko ten biały pasek, ale większych problemów nie było. Chyba moje stopy "zahartowały się" po ostatnim wyjściu w nowych baletkach ze Stradivariusa ;-)

      Usuń
    2. PS: Wczoraj spędziłam w nich praktycznie cały dzień na uczelni (jakieś 8 godzin) i dały radę. Wygodne i nie obtarły ;-)

      Usuń
  19. Co robisz że tak szybko rosną Ci włoski?

    Pozdrawiam cieplutko, Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chyba nic ;-) Ale w wolnej chwili na pewno przygotuję post o pielęgnacji włosów ;-)

      Usuń
    2. Super. W takim razie będę zaglądać.

      Pozdrawiam jeszcze raz, Ewa

      Usuń
  20. Pięknie wyglądasz! Świetne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. You look fantastic!!!Sandals<3

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba się! Super są te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz. :-)

    P.S Buty. <3

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zestawienie:) buciki mnie urzekły :) piękne są

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz fantastycznie! Bardzo stylowy i szykowny look :)

    Pozdrawiam
    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne te spodnie, na pewno inne niż ma reszta :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ej, świetne są te spodnie ;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. co studiujesz i na którym roku?

    OdpowiedzUsuń
  29. Anitko. Na blogu nigdzie nie mogłam znaleźć, także bardzo proszę o odpowiedź. Jakim obiektywem i aparatem robisz zdjęcia? Są cudne! Świetna jakość!
    A outfit jak zwykle super. No i oczywiście wszystko pięknie eksponują te idealne zdjęcia.
    Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-* A sprzęt to już można powiedzieć, że weteran ;-) Używam Sony Alpha 200 i obiektywu Minolty AF 70-210 mm f/4. Teraz dokupiłam jeszcze krótki obiektyw MINOLTA AF 1. 7 / 50, ale ten polecałabym do zdjęć portretowych lub w domu ;-) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za odp ;) To byłam ja, ale nie mogłam zalogować się na konto podczas pobytu w Polsce, gdyż zapomniałam hasła :D
      A pytałam dlatego, bo sama zastanawiałam się nad nowym obiektywem. Ale już wybrałam i myślę, że jest całkiem ok. Pozdrawiam!

      Usuń
  30. Mam pytanie odnośnie sandałków. Czy ten beżowy jest w rzeczywistości jasny, czy taki jak na zdjęciach (podpadający pod camel) ? Widziałam je na stronie Zary jeszcze kilka dni temu, a teraz już ich nie ma :(
    Orientuje się ktoś, czy dorzucają tam rzeczy, które zniknęły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasny, jasny ;-) Nawet bardzo. Niestety świeciło słońce i kolory wyszły trochę przekłamane.. Zaglądaj na Zarę, myślę że mogą się jeszcze pojawić ;-)

      Usuń
    2. Ja swoje kupiłam w sobotę w Zarze, więc myślę że bez problemu powinnaś je jeszcze dostać ;-)

      Usuń
    3. PS: Jakby coś to mam od sprzedania rozmiar 37 (24cm) ;-)

      Usuń
    4. Byłabym zainteresowana. Posiadasz je jeszcze?

      Gosia

      Usuń
    5. Już sprzedane ;-)

      Usuń
  31. Anitka zaręczyliście się z Dawidem? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się pochwalę ;-)

      Usuń
    2. jak zwykle pięknie.

      pozdrawiam,

      http://zabic-garsonke.blogspot.com/

      Usuń
  32. Śliczny outfit ;) Genialne spodnie!


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  33. anito, co myslisz o tych sukienkach robionych na wzor la manii z przedluzanym tylem? np. http://allegro.pl/tunika-sukienka-mania-siwiec-smietankowa-r-s-m-i3241991207.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tą aukcję w obserwowanych ;-) Ogólnie bardzo podobają mi się rzeczy na wzór La Manii (o oryginalnych mogę tylko pomarzyć). Akurat ta sukienka na osobie wygląda bardzo ładnie - na wieszaku już nieco mniej, ale to może kwestia złego ułożenia. Tak czy inaczej jestem na tak. Ja teraz oczekuję na sukienkę o podobnym kroju jak Bizuu ;-)

      Usuń
  34. kurde zakochałam się w tych sandałach !
    powiedz mi czy rozmiarówka jest standardowa? :)
    są dopasowane czy raczej ten pasek odstaje? :)

    niby takie niepozorne ale piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. kurde piękne są te sandały :)
    powiedz mi czy rozmiarówka jest standardowa?
    paseczek jest ciasny czy raczej luźny? :)

    niby takie niepozorne ale super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na poczatku zamówiłam rozmiar 37, które okazały się na mnie za luźne. Wymieniłam na 36 i jest idealnie ;-) To raczej mój bląd (wszystkie sandałki mam z Zary w rozmiarze 36, a tym razem podkusiło mnie na 37) i wygląda na to, że rozmiarówka jest standardowa. Pasek jest raczej taki normalny (ten biały) - palce nie wypadają, ale też nie ściska. Jeżeli chodzi o zapinany, to ten akurat jest regulowany ;-)

      Ogólnie bardzo polecam. Są mega wygodne - przechodziłam w nih ostatnio cały dzień i super sę spisały! ;-) Teraz zamówiłam sobie jeszcze czarne.

      Usuń
    2. a ile masz zawsze cm wkładki? 23 cm? :) kurde nie wiem bo ja czasem nosze 35 czasem 36 :)

      p.s czarne też piękne, chociaż jasne na lato super :)

      Usuń
    3. Na opakowaniu i na metce rozmiar 36 ma dokładnie 23 cm ;-)

      Usuń
    4. PS: To prawda, jasne na lato super.. ale jakoś tak widziałam na kilku zdjęciach czarne i też mi się spodobały :P

      Usuń
  36. czyli będą idealne :D

    jak to kobieta- nie wie jaki kolor wziąć to bierze wszystkie :)
    pokaż się koniecznie w czarnych jak przyjdą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda, to prawda :D Na pewno pokażę!

      Usuń
  37. Lubisz podróże? Ta strona jest dla Ciebie! https://www.facebook.com/Mojelubelskie

    OdpowiedzUsuń
  38. pięknie wyglądasz, a spodnie są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  39. Z jakiego materiału wykonana jest bluzka? Nie gniecie się? Szukam czegoś ciekawego na zakończenie roku, a ta bardzo mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Falbanka jest z nieco innego materiału niż góra i nie ukrywam, że trochę się gniecie. Ale jest dość gęsta (że tak powiem) i aż tak tego nie widać ;-) I mimo to szczerze polecam ;-)

      Usuń
  40. A torebka mnie urzekła :)

    http://oliwiora.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. very nice and simple outfit, perfect for everyday! love those sandal heels :)

    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Klasyka w najlepszym wydaniu :) Cudowna torebka <3
    OASAP.COM GIVEAWAY!

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładnie wszystko dopasowałaś. Masz świetną figurę i we wszystkim wyglądasz dobrze, ale te spodnie leżą na Tobie po prostu rewelacyjnie. Torebka mnie również zachwyciła... :)

    OdpowiedzUsuń
  44. cudownie sie prezentujesz!.:*

    OdpowiedzUsuń
  45. Genialne polaczenie. Ja ostatnio tez sie zakochalam w paskach :) super komplet, modne okulary i dodatki, taka wlasnie jest wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne zdjęcia! :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com
    Konkurs :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!