13 sierpnia 2012

OUTFIT: PINK PEPLUM TOPS AND LEATHER PANTS.

W miniony poniedziałek wybrałam się na pierwsze jesienne zakupy. Przez kilka godzin biegałam jak szalona po galerii w poszukiwaniu wypatrzonych wcześniej rzeczy. Niestety nie udało mi się znaleźć nic godnego uwagi - kosmiczne ceny i marna jakoś, więc postanowiłam sobie odpuścić. Ostatecznie wróciłam do domu z kolejną typowo letnią rzeczą! Jak się domyślacie, chodzi o bluzkę którą mam dziś na sobie. Baskinka, to zdecydowanie niekwestionowany hit tego lata. Zdaję sobie sprawę, że niektórym mogła się już znudzić i zaczynają reagować alergicznie na to słowo, ale ja je po prostu uwielbiam. Według mnie, nie ma nic bardziej kobiecego niż właśnie baskinka. A wczorajszy obiad z chłopakiem był dobrym pretekstem do jej zaprezentowania i poniższych zdjęć. Miłego tygodnia!











top - river island  |  skinny jeans - h&m  |  bag - f&f  |  sandals - zara  |  watch - asos  | 
 bracelet - ence-pence  |  sunglasses - mango 

107 komentarzy :

  1. rewelacyjnie wyglądasz! ta stylizacja troszkę mi przypomina mój ostatni zestaw na moim blogu, brakuje tylko groszków i wysokich obcasów :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie <3! Torba mi się bardzo podoba :)!

    Pozdrawiam,
    goskaino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka cudowna baskinka<3
    pięknie wyglądasz Anitko!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna ta bluzka! nie wiem jak dajesz radę chodzić w tych butach, ja odpuściłam :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnóstwo osób na nie narzeka, a ja złego słowa nie powiem. :P

      Usuń
  5. Bardzo mi się podoba ! Dobrze ,że połączyłaś tą bluzkę z czernią , nie wygląda to za słodko a lekko drapieżnie :)


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka cudowna, są jeszcze w Plazie i jaki masz rozmiar?
    Lublinianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze kilka dni temu wisiały 6, 8 i 12 albo 14 ;) To trochę dziwna rozmiarówka - 8 fajnie leżała, ale była lekko ciasna w biuście (przy zakładaniu/zdejmowaniu), więc wzięłam 10 :)

      Usuń
  7. śliczne okulary i bluzka.<3 ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam nadzieję na post jak pielęgnujesz włosy ;( kiedy będzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwilowo nie ma mnie w domu i nie mam ze sobą wszystkie. Po powrocie, czyli za kilka dni powinnam coś dodać :)

      Usuń
    2. I koniecznie post o makijażu. Prosimy.:)

      Usuń
    3. Popieram przedmówców - włosy i makijaż :)

      Usuń
    4. Postaram się jak najszybciej! :)

      Usuń
    5. Ja również popieram! Twój makijaż jest nienaganny i chętnie poczytałabym o Twoich makijażowych trickach! :)

      Usuń
    6. Dziękuję :) Tak jak pisałam - postaram się jak najszybciej. Teraz nie ma odpowiedniego światła żeby robić zdjęcia w domu :) Także jak tylko pogoda się poprawi to pokażę wszystkie kosmetyki i jak się maluję :)

      Usuń
  9. jestem zdania, że nosić trzeba to, co się lubi :)
    więc czemu nie baskinkę, skoro Ci się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. super top :) wg mnie idealny dla ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześlicznie wyglądasz. :)
    Bardzo mi się podoba kolor bluzeczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. jedyna wersja kolorystyczna tych sandałków, jaka mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze pomarańczowo-beżowe i też bardzo lubię. Ale te są bardzo uniwersalne! :)

      Usuń
  13. Hit hitem a ja jeszcze nie znalazłam bluzki z baskinką idealnej dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi się podoba Twoja szminka/błyszczyk, możesz zdradzić jakiej jest firmy i jaki ma nr ten kolor? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błyszczyk Inglot Sleeks CREAM nr. 95 ;)

      Usuń
  15. te spodnie są takie jakby woskowane? dawno kupowałaś? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jakby woskowane.. ale nie są sztywne ;) Kupowałam rok temu, ale teraz też są podobne :)

      Usuń
  16. Your peplum top is great and I totally love your bag and pictures :)
    Simona

    OdpowiedzUsuń
  17. idealny zestaw. bardzo elegancki i na każdą okazję :)
    pozdrawiam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealny zakup, a na jesienne szaleństwa jeszcze przyjdzie czas :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    PS. Uśmiechaj się jak najczęściej bo masz przepiękny uśmiech!

    OdpowiedzUsuń
  19. Prosto i elegancko, czyli tak jak lubię :)
    Przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna, klasyczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zestaw perfekcyjny, najbardziej spodobały mi się w nim buciki

    OdpowiedzUsuń
  22. slodko i kobieco jednoczesnie, czyli baaardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje zakupy ostatnio wyglądały bardzo podobnie, w głowie się nie mieści, ze za niektóre rzeczy, które nie są jakieś wymyślne czy z dobrego materiału, chcą tak duże pieniądze. Na szczęście w moim przypadku od czego ma się mamę, która jest miłośniczką szycia ;) Fantastyczna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastycznie wyglądasz. :)

    Zapraszam do siebie, jutro startuje konkurs! :)
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam baskinki:)świetny outfit

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowny zestaw ! :)pannamrru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Baskinka chyba nigdy mi się nie znudzi i nie bedę na nią reagowała alergicznie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. super bluzka, też poluję na baskonkę

    OdpowiedzUsuń
  29. super stylizacja:) wszystko ze sobą idealnie współgra;)

    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo mi się podoba Twój zestaw :) sama się zastanawiam nad kupnem tej baskinki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zrobiłabyś jakiś post z tym co będzie modne jesienią?

    OdpowiedzUsuń
  32. Przeważnie tak jest,że gdy panuje kupić jakąś rzecz wychodzę z zupełnie inną :p Rewelacyjna ta bluzka :)

    drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. rewelacyjnie wygladasz;))
    jak u zadnej blogerki te buty nie wygladaja dobrze, tak Ty wygladasz w nich swietnie;))
    naprawde;))
    zapraszam do mnie i zaczynam obserwowac;))

    OdpowiedzUsuń
  34. wyglądasz rewelacyjnie! Jesteś niesamowita :) twoje zestawy są perfekcyjne, nic bym w nich nie zmieniła :) już dodaję cie do listy obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  35. wyglądasz rewelacyjnie! Jesteś niesamowita :) twoje zestawy są perfekcyjne, nic bym w nich nie zmieniła :) już dodaję cie do listy obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  36. oj nie mogę się napatrzeć. Zawsze masz takie piękne zdjecia. ahhh :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Love the peplum top and those sexy Zara heels. BTW, these photos look great!

    http://adlyvelasco.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Też uwielbiam baskinkę <3
    Twoja bluzka jest śliczna, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. te sandałki są takie śliczne, kocham je miłością bezgraniczną :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądasz niesamowicie ;D

    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. piękny zestaw, kobieco i elegancko ;-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. bluzka fantastyczna :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  43. really nice outfit! love the top!

    xo, zia

    ziaglance.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Jaki masz piękny uśmiech! :) Mi cały baskinkowy trend bardzo się podoba jednak sama ubrań z baskinką nawet nie mierzyłam :P Chyba czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam góry i sandały!
    Jestem Moroccan blogger i kocham to co robisz!

    pocałunki, bursztyn.

    OdpowiedzUsuń
  46. Masz przepiękny uśmiech ;))
    Stylizacja super!

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak dla mnie cudownie :) Sandałki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Love this outfit, peplum blouse is beautiful! :)
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  49. śliczna bluzeczka :) uwielbiam takie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. prostota, elegancja, klasyka- to lubię najbardziej! i jestem dzisiaj bardzo podobnie ubrana. :)
    świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękna, elegancka stylizacja. Na pewno zajrzę na Twój blog ponownie!

    Zapraszam: http://magdallenastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. http://ohyouknowyoulikeit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Very nice blog!..follow you...

    Amazing top..i love this feminine elegant style...M*

    www.marcelajezkova.com

    OdpowiedzUsuń
  54. ŚWIETNIE... po prostu świetnie:)
    PS. Zapraszam na mojego bloga o modzie męskiej http://make-me-trendy.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Genialnie....Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  56. O kurde świetnie wyglądasz! Możesz mi podpowiedzieć jak to zrobiłaś, że zdjęcia są takie soczyste, że chce się oglądać? (odp. u mnie)

    www.yowloski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. bluzka sliczna ale usmiech masz niewalający :)

    OdpowiedzUsuń
  58. You look so classy and polised, I love this outfit!

    OdpowiedzUsuń
  59. GIVEAWAY Z ROMANTICA na moim blogu! Do wygrania dwie śliczne bransoletki z kolekcji Candy, zapraszam serdecznie do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Serdecznie zapraszam na moje aukcje allegro :) odzież znanych marek: River Island, S.Oliver,H&M,Zara i wiele innych.
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=7586691

    OdpowiedzUsuń
  61. Anito ci jest we wszystkim do twarzy jak ty to robisz??

    OdpowiedzUsuń
  62. Zestaw mi się bardzo podoba:) Świetna bluzeczka:)
    Zapraszam do mnie http://fashion-shopping-inspiration.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękne buty! :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Od niedawna baskinka to moje ulubione słowo : )
    Nie jestem jeszcze na twoim poziomie, ale zapraszam

    www.thelifeisafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Wyglądasz obłędnie! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  66. bardzo ładny, klasyczny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  67. Uroczo, wszystko fajnie dopasowane! :)

    OdpowiedzUsuń
  68. mając do wyboru marnej jakości rzeczy lub to cudo, dokonałabym identycznego wyboru. :) ten post jest doskonałym przykładem na to,że czerń nigdy się nie nudzi :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Podobają mi się okulary, świetnie pasują do Twojej twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  70. Super cute peplum top! Love the shoes as well. xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!