12 czerwca 2012

OUTFIT: OMBRE DESS.

W ostatnim czasie musiałam trochę zaniedbać bloga, bo niestety ciężko mi połączyć naukę do egzaminów, a do tego znaleźć jeszcze czas na zdjęcia. Szczerze zazdroszczę osobom, którym to się udaje. Jednak korzystając z wolniejszej chwili postanowiłam pokazać wam moją nową sukienkę. Ostatnio było mnóstwo koloru, więc tym razem nieco bardziej delikatnie. Pastele w połączeniu z białą koronką - lepszego zestawienia nie mogłabym sobie wyobrazić. Tym bardziej, że sukienka przypomina mi, te z najnowszej kolekcji Luis Vuitton. Na koniec muszę też wspomnieć o butach, bo zdaje sobie sprawę, że dla większości osób obcas będzie za niski. Więc uprzedzam - niech was nie zmylą zdjęcia. Długa szukałam czegoś z optymalną wysokością (7,5cm) na co dzień - no i udało się.  A już teraz, zapraszam Was na poniedziałkowy konkurs z Pinspire. Do zobaczenia!












dress - romwe.com  |  heels - h&m  |  bag - atmosphere  |  bracelets - ence-pence 


75 komentarzy :

  1. mi najbardziej podobają się te urocze kwiatki na sukience i torebka

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pastelowe kolorki - bardzo świeżo i delikatnie :) do twarzy Ci w nich :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. przeeeeeeeeepięknie! Nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że do nas wróciłaś. Sukieneczka totalnie... w moim stylu, elegancka i skromna ;) A obcas, faktycznie... wygląda na niski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz uroczo! :) genialna sukienka, całość tworzy zgrany zestaw :) Zapraszam do mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna sukienka <3 wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. co studiujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyłączam się do pytania?

      Usuń
    2. Dziennikarstwo i komunikację społeczną na KUL'u

      Usuń
    3. dużo nauki? wybieram się na ten kierunek

      Usuń
    4. Za leży na jakiej uczelni. :) Akurat na KULu każda sesja to 9-11 egzaminów, więc sporo. Do tego na pierwszym roku mnóstwo ogólnych, filozofii. Do tego musisz sobie dobrać jeszcze wykłady dodatkowe z innych kierunków i przez 2 czy 3 semestry wykłady po angielsku. :)

      Usuń
  8. Śliczna sukienka ;) Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka jest cudna!

    Pozdrawiam!


    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz prześliczny uśmiech naprawdę to on daje Ci niesamowity urok :)

    Zapraszam stranowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę nasze ostatnio ulubione miejsce w tle! ;) Wszystkie chyba mamy tam zdjęcia ostatnimi czasy. Pięknie wyglądasz, bardzo mi się podoba sukienka, chociaż szpileczki faktycznie dla mnie za niskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze robię tam na chodniku, ale dziś było za zielono :) Ale jakby nie patrzeć, to świetne miejsce.. bo nikt nie łazi i się nie "gapi" :P

      Usuń
  12. śliczna stylizacja, taka skromna :) mam wrażenie że idealnie pasuje do ciebie. Wszystko się idealnie komponuje. :) Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wszystko dobrałaś. :) Świetna, delikatna kolorystyka!

    Zapraszam do siebie:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wow! napisz cos o pielegnacji wlosów,piekne sa,takie lsniace i gladkie.
    Co masz na policzkach?
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślę nad tym, a na policzkach mam róż Bourjois 74 Rose Ambre i rozświetlacz Joko - to i to recenzowałam na blogu, także polecam.

      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  15. Naprawdę uroczo wyglądasz, ale sukienka wygląda dla mnie jakbyś założyła pod białą koronkę jakąś spódniczkę i top w innym kolorze, czy właśnie taki to jest efekt? Niemniej jednak bardzo ładnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. you look absolutely great!!!
    kisses from prague
    http://sienastyle.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  17. This is the only time I've been to your website. Thank you for posting more details.
    Look into my blog ... Picture Booth Adelaide

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna sukienka i piękne buty. wyglądają na bardzo wygodne więc za nie plus :)
    pozdrawiam i zapraszam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz:) Bardzo ładne buciki! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piekna jest i urocza! ten lagodny kolor turkusu bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  21. Slicznie wygladasz :) Faktycznie obcas wydaje się niski, ale to mi wg nie przeszkadza bo rozumiem postawienie na wygode :)

    OdpowiedzUsuń
  22. sukienka jest tak urocza!!
    całosc ma piekną kolorystykę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest piękna sama w sobie i pięknie na Tobie leży! Cudna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Delikatnie i z klasą - wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz prześlicznie! Sukienka sama w sobie cudna, a do tego fajne dodatki w postaci butów, torebki i bransoletek :)

    P.S Jakiego obiektywu używasz ? Zdjęcia są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minolta Flinta 70-210 af.4 :) Buziaki Sara :*

      Usuń
  26. uroczy look:)slodko i pastelowo:)

    OdpowiedzUsuń
  27. This look is so pretty! In love with your dress and heels. ♥

    http://lookbook.nu/jelinecatacutan
    http://thedamselinadress.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. zdecydowanie wolę Cię w takich zestawach jak w poprzednim poście :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesteś taka piękna, choć ja też wolę cię w mniej cukierkowym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyglądasz :) Bardzo dziewczęco :)
    Zapraszam do siebie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Baaardzo mi się podobasz w takim wydaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudna sukienka !

    Zapraszam do siebie na konkurs ;)

    http://rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajna sukienka ! :)
    A dla osób, którym spodobała się torebka zapraszam na moje aukcje. Ta sama dostępna w różnych kolorkach :)

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=21968593

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądasz prześlicznie!!!:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. rewelacyjne połączenie!

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. subtelna, delikatna, kobieca ! Cala Ty !

    OdpowiedzUsuń
  37. skromnie,klasycznie, a cholernie efektownie :))))


    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. ale sobie sposob znalazłas<3
    chyba tez tak zrobie ;))

    http://radiostationlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Możesz mieć świadomość, że jeżeli kiedykolwiek będziesz miała słabszą chwilę i postanowisz się tego cudniastego cuda pozbyć ja będę stała i czychała i bezczelnie sytuacje wykorzystam by mieć taką kiecunię w szafie:D Strzeż się:D Wyglądasz zniewalająco:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Takie delikatne kolory idealnie do Ciebie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. do twarzy Ci w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  42. delikatne kolory to jest to! u mnie też ostatnio królował ombre trend - http://fairydetailes.blogspot.com/2012/05/trend-ombre-everything.html

    OdpowiedzUsuń
  43. ahhhhh niczym rusałka, cudownie

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawy blog. W 100% popieram ludzi kreatywnych. Interesujesz się modą, wiec zapraszam do mnie
    BLOG O PROJEKTOWANIU itp... http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczna torebka ;)

    Zapraszam do mnie: http://ann-fashion-model.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna sukienka :)
    Zapraszam do mnie http://secondhanddesigner.blogspot.com
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  47. piękna sukienka a szpilki cudowne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  48. sukienka śliczna:)


    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. sliczna sukienka:)

    zapraszam seredcznie

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. ależ przepięknie wyglądasz! sukienka jest kapitalna, Twój uśmiech również :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. wyglądasz świetnie!!:)

    zapraszam do mnie: themalestreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Trochę za młdo, ale ogólnie spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  53. You look amazing:)
    Love the pumps:)

    www.fashionmemos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Anitko jak z wygodą tych bucików, bo znalazłam takie miętowe na allegro :D
    I się napaliłam ;)

    Ślicznie się prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  55. sukienka jak z kolekcji Diora :) sliczna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!