19 października 2011

NEW IN: LEATHER SHOPPER BAG.

Zanim pojawi się nowy post, dziś mały sneak peak. Zazwyczaj tego nie robię i prawdę mówiąc nawet nie lubię, jednak dziś nie mogłam się powstrzymać przed pokazaniem Wam nowej torby. Muszę przyznać, że długo wzbraniałam się przed jej zakupem w Zarze, głównie ze względu na cenę. Po męczących i nieskutecznych próbach poszukiwaniach jakiegokolwiek odpowiednika, ostatecznie udało mi się znaleźć wręcz identyczną w małym sklepie z galanterią skórzaną. Jest idealna! Czarna, klasyczna, bez zbędnych kieszonek, przegródek i zamków - czyli tak jak lubię najbardziej. Do zobaczenia jutro!



leather bag - small shop

54 komentarze :

  1. gdzie kupiłaś torebkę. Proszę odpisz u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. I pewnie zapłaciłaś połowę tego co w zarze :) Super jest!!

    OdpowiedzUsuń
  3. super ! lepsza niż ta z zary :P ile kosztowała ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super torba!
    <3

    Fashion Philosophy
    www.fashionphilosophy.net

    OdpowiedzUsuń
  5. Wooow, jest przepiękna!!! Ja także takiej szukałam, niestety nie miałam tyle szczęścia :) Ale kupiłam taki prosty kuferek i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. agatiszka - dokładnie :) kosztowała połowę mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba wiele szafiarek ma tę torbę. widziałam ją na pewno. nawet mi się podoba, taka praktyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z pewnością będzie Ci dłużej i lepiej służyć, niż ta z sieciówki!
    Pozdrawiam,
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna:) i zapowiada sie fajny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, jest super! Nawet lepsza niż w Zarze, bo wykończenie skóry wydaje się bardziej surowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie tez są te torby a ja ciągle się zastanawiam czy kupic bo jest piękna?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał, ale zazdroszczę! Marzy mi się ten model i to własnie w czerni, przekopałam całe Allegro, ebay i nic nie ma ciekawego. -.-
    Ile dałas za to cudo?

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow torebka jest świetna, z chęcią przygarnęłabym ją do swojej szafy ;)

    http://glampaula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna! nawet lepiej niż piękna :) cudowna :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna torebka, ale ponczo i koszula pod nim też wydają się fantastyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne zdjecia! Plaszcz i torba prezentuja sie znakomicie!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie pierwszy raz widzę tą torbę, zaczyna pojawiać się na wielu blogach, ale i tak jestem nią zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  19. suuuper torba!!!! szkoda, że u mnie nie ma takich sklepików:)

    OdpowiedzUsuń
  20. masz rację - jest idealna. klasyczna, prosta, bardzo mi się podoba. ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczywiście bardzo podobna do tej w Zarze i równie przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna! zdradzisz gdzie ją kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam cię! Masz świetnego bloga i znakomite stylizacje. Ta torba jest świetna i bardzo nietypowa. Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Juz myslam nowy wpis, doczekac sie nie moge kazdej stylizacji a tu zonk!!! Czekam na wiecej!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. newlook - nie ukrywam, że miał być dziś :)) ale ledwo wyrabiam się dziś z czasem..zapraszam jutro:)

    OdpowiedzUsuń
  26. buty z poprzedniego postu sa genialne !

    OdpowiedzUsuń
  27. Gorgeous bag & the whole outfit!

    OdpowiedzUsuń
  28. fajna zajawka. czekam na więcej - jakieś ciekawe swetrzysko dostrzegam. Za "tymi" torbami nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Torebka piękna i faktycznie jak ta zarowa :D.

    OdpowiedzUsuń
  30. jeśli ktoś z warszawy też chce mieć taką torbę nie koniecznie w cenie oferowaną przez zarę to należy udać się do domów kupieckich na marywilską :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy - dokładnie :)) wiem, że na różnych giełdach itp., można je dostać już od 160zł :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak taką znaleźć, udziel wskazówek Ann. Prosimy!

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziewczyny taką torbę można zamówić ze strony
    http://www.vj-style.com/vintage-tote-bag-p-705.html
    Ja płaciłam 150zł już z przesyłką:-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy 01:23 - torebki są już dostępne na allegro we wszystkich kolorach. wystarczy wpisać w wyszukiwarkę "włoska, skóra".

    Anonimowy - Myślę, że lepiej dołożyć te 100zł i zainwestować w prawdziwą skórę, a nie z Chin :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Torebka jest idealna ! Kupowałaś w Lbn ? Jeśli tak to gdzie dokładnie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Rewelacyjna!! prosta, klasyczna a posiada taki urok <33

    OdpowiedzUsuń
  37. Najlepsza! Prześliczna torebka jak i buty. Jestem zakochana!

    Greets:**

    ...alkai...

    OdpowiedzUsuń
  38. tak torba "prawie" jak z zary; niestety jak widze skóra duzo cieńsza , dno wisi jak worek... moze ok ale zarowska o niebo lepiej sie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy - ojj. porównywałam i nie widzę różnicy. a dno jest sztywne :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam pytanie czy faktura skóry jest gładka czy ma takie delikatne nierówności? chcę wybrać jakąś dla siebie i nie wiem na jaką wersję się zdecydować

    OdpowiedzUsuń
  41. Obecnie mam na sprzedaż taki model jednak z lakierowanej skóry i filcową z dodatkami skóry mielonej. Tak jak ma ann. na zdjęciach.
    Sama mam taką samą ale granatową tyle że moja ma chyba więcej w środku zbędnych rzeczy więc troszkę straciła na kształcie:)
    http://allegro.pl/duza-wloska-torba-karmel-typ-gwiazd-nowa-zara-a-i1913481642.html
    mam też w wersji czarnej.

    http://allegro.pl/oryginalna-filcowa-torebka-nowa-styl-zaraa-i1913481820.html

    Zapraszam na aukcje:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bradzo mi się spodobał twój szary dzianinowy sweter na zdjęciu u góry. Czy mogłabyś napisać gdzie go kupiłaś?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!