09 czerwca 2010

Hat and blue brothers glasses.

Mówiąc ostatnio o casualowym, niezobowiązującym stylu ubierania, nie spodziewałam się, że aż tak go polubię. Jednak tym razem zwykły t-shirt i jeansowe szorty połączyłam z męskim kapeluszem i okularami typu wayfarer. Choć moją największą  inspiracją był film z lat '80 Blues Brothers i ich słynna piosenka - to właśnie ciemne okulary i kapelusz były ich znakiem rozpoznawczym.


Translation: When I told you last time about casual dressing I didn't expect I will like it so much! This time I
connected  simple t-shirt and denim shorts with hat with blue brothers glasses. Have a nice day !



Image and video hosting by 
TinyPic

Image 
and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


t-shirt - h&m  |  shorts - berska   |  hat - h&m  |  bag - mizensa  |  wedge - fleq.pl  |  sunglasses - no name  |  bracelets - h&m and reserved


88 komentarzy :

  1. jak juz pisalam wygladasz bosko!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak już pisałam na fejsie czaddddddd

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ mi się podoba! super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz przecudownie! Set niby prosty, a jednak jest w nim coś niebanalnego. I jeszcze ten uroczy uśmiech na pierwszym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietna sesja i przepiekny letni zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie Ty masz zgrabne nogi :)
    nie wszystkim dobrze w wayfarerach jednak Tobie do twarzy.
    minimalizm i prostota się opłaca, bo efekt końcowy wychodzi często lepszy niż z nie wiadomo jak wymyślnych stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet sobie nie zdawałam sprawy, jak bardzo takie zestawy mogą być seksowne :)Rewelacyjnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Love this casual look on you! Fantastic! ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjny zestaw, kapelusz mnie zainspirowal;) i chcialam w koncu kupic te butki, co masz na sobie ale ani na allegro ani na http://fleq.pl/ nie maja mojego rozmiaru, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. naprawde seksi!:D swietnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. chociaż prosty zestaw to wyglądasz w nim rewelacyjnie!urocze jest to zdjęcie z kubeczkiem:)
    (oszalałam na punkcie tej piosenki:) )

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie zestawienia :)
    Nelly z Tiesto lub odwrotnie jest ostatnio moja ulubiona piosenka :)
    do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prosto, ale bardzo fajnie. Dodatki robiąś swoje. Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. prosto, ale niebanalnie, dzięki temu kapeluszowi:) bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny, prosty, stylowy zestaw! :)
    Ta torba świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. This casual look really suits you well. pretty!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudnie wyglądasz, zapchaniało latem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wooow, jakie nogi!!! :D Cudnie wyglądasz w tym kapelusiku, buty też świetne i całośc poprostu wyszła wspaniale :D

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne nogi i opalone już :D

    OdpowiedzUsuń
  20. najlepszy zestaw od początku bloga :))
    jestem zachwycona !

    OdpowiedzUsuń
  21. woooow!!! jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję wszystkim! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz prześwietnie! Klasyk! Mistrzostwo! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. dzięki za informacje :) ! Zobaczę, czy będę mogła , ale jeśli tak na pewno przyjdę :)
    Outfit niesamowity ! w casualowym wydaniu wyglądasz świetnie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. no i super! kapelusz i wayfarersy są mega xxx

    OdpowiedzUsuń
  26. lovely post ♥

    i'm sorry, but i don't understand your comment.
    i don't speek polish..
    translation please?

    OdpowiedzUsuń
  27. Great outfit!
    Love your shoes and your hat!
    x

    OdpowiedzUsuń
  28. Love this casual look...Fantastic!...gorgeous blog

    OdpowiedzUsuń
  29. stylowo, uniwersalnie- uwielbiam takie zestawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądasz. Widzę, że zdjęcia obok plazy ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. męskie kapelusze są świetne, muszę sobie sprawić nowy, bo mój już mi się nie podoba.

    jak najbardziej pasuję Ci ten styl .

    OdpowiedzUsuń
  32. Ah bardzo lubię cię w tym codziennym wydaniu, zaczynam żałować, że z tych butków wzięłam tylko szare :)

    OdpowiedzUsuń
  33. super shorty też mam takie sobie kupic :P
    wyglądasz świetnie !
    :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądasz przepięknie:)
    Kapelusz boski.

    OdpowiedzUsuń
  35. ha czaje się na ten kapelusz również.. świetnie prosto i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana uwielbiam taki styl!
    wyglądasz genialnie:P
    a już ten biały kapelusz w szczególności podbił moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  37. cudo :* że też ja nie mam nóg do szortów ;(

    mój ulubiony (wśród szaf) outfit tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo mi się dziś podobasz ;) Niby taki prosty set, a wyglądasz super! Szorty i proste topy, to jest coś co lubimy najbardziej ;) Kapelusik świetny, sama dziś zakupiłam podobny, buty i torba...no wiadomo ;) Jest dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. I taki look najbardziej lubię - prosto wygodnie a jednocześnie ślicznie i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  40. zdecydowane mistrzostwo, uwielbiam takie outfity!

    OdpowiedzUsuń
  41. Thank you so much for the comment on my blog!

    I love the outfit! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Primo: chodzi za nami ta sama piosenka
    Secudno: zazdroszczę kapelusza, serio
    Tertio: wyglądałam dzisiaj baaardzo podobnie

    OdpowiedzUsuń
  43. swietnie wygladasz! po prostu klasa
    uwielbiam takie połaczenia bieli, dzinsu i brązowych dodatków
    no kapitalnie!

    OdpowiedzUsuń
  44. That bag is so perfect! I love the color and the woven detail!

    OdpowiedzUsuń
  45. Nice look, love your shoes and hat!

    OdpowiedzUsuń
  46. nosz prawie kupiłam ten kapelusz 2 dni temu, chciałam dzisiaj po niego podjechac bo chodzi mi po głowie:)

    OdpowiedzUsuń
  47. ♥cute blog ♥

    http://linutana.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Genialnie wyglądasz w tym zestawie! kapelusz pasuje do Ciebie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. piękna torba!

    ale upał co? nie gorąco ci w tym kapelutku?

    OdpowiedzUsuń
  50. OMG! love so much your simple but cool outfit... :)

    OdpowiedzUsuń
  51. wow! jaka Ty jesteś zgrabniutka :)mega zestaw, proste połączenia zawsze są najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  52. Monika - otóż nie! :)) jest idealny na upały. też myślałam, że będzie mi w nim gorąco, ale teraz nie mogę się bez niego obejść w taki gorąc.

    Anonimowy - dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  53. lubię takie proste zastawy,świetny kapelusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. I really like the suade shoes you got on!! the hat is cute too

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękny zestaw!! Piękne buty i torba. Bardzo Ci pasuje ten kapelusik:)Jesteś śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Very cool. Very cool indeed.

    Charlotte xx

    The Style Rail

    OdpowiedzUsuń
  57. dzięki za informacje, ale niestety nie będę mogła się pojawić na dzisiejszym spotkaniu, ponieważ mam zakończenie agnielskiego i koniecznie muszę na nim być :(

    ps : świetnie wyglądasz :>

    OdpowiedzUsuń
  58. hi hun,you look so lovely!xxxxx

    OdpowiedzUsuń
  59. jaki uroczy kapeluuusik < 3

    OdpowiedzUsuń
  60. jaka opalona
    slicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  61. świetny zestaw. Uwielbiam takie zwykłe połączenia, które wcale nie są zwykłe suma sumarum ;) Piosenkę kocham.

    OdpowiedzUsuń
  62. Hello Friend, I love love love your blog, it‘s very interesting!!! I really like your style!! i‘ll visit you many times for sure honey

    OdpowiedzUsuń
  63. wspaniałe buty, jak i torebka!

    OdpowiedzUsuń
  64. your style is a good one. tres chic

    OdpowiedzUsuń
  65. ach ta torebka :) podoba mi się na całego :) fajny letni look :)

    OdpowiedzUsuń
  66. jesteś idealna jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  67. bardzo prosto, ale zazdroszczę ci straszliwie tych dodataków, które outfitowi dodają charatketu: kapelusz i torba <3

    OdpowiedzUsuń
  68. prosto ale fajnie, torebka jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Buty są na szpilce czy na koturnie?? sliczny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  70. Wyglądasz po prostu prześwietnie!!!! Cudowny kapelusz i buty! razem rewelacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  71. nice outfit! I love your bag
    violaine
    http://www.2girlstonight.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Great Outfit!! I love your shoes!! They look awsome!!

    I'd love you to visit my blog;)
    <3

    www.miaslittlecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. łał, masz fantastyczną figurę. fajny zestaw. piękna torba i buty w moim wymarzonym kolorze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!