26 października 2009

Top H&M

Muszę przyznać, że zmiana czasu wcale nie wyszła mi na dobre. Podobno działa to na naszą korzyść bo dłużej śpimy, mimo to ja czułam się dzisiaj niewyspana jak nigdy. Jednak nie o tym chciałam mówić. 
Dzisiaj swoją premierę ma zakupiona już jakiś czas temu na wyprzedaży bluzka z H&M. Niegdyś zauroczyła mnie u anies. Jednak uważałam, że nie była warta wówczas swojej ceny. Widząc ją na wieszaku z o połowę niższą ceną na metce bez chwili zastanowienia kupiłam. Żałuję tylko, że nie udało mi się upolować jeszcze czarnej. Chciałam też wspomnieć o mojej torbie kupionej  w House. Nie odwiedzam tego sklepu zbyt często, także byłam bardzo zaskoczona gdy ją tam zobaczyłam. Przez dwa dni zastanawiałam się nad kolorem. Idąc do kasy z czarną, ostatecznie wróciłam po beżową. Z czego jestem bardzo zadowolona. 

translation : Today I would like to show you, dear ladies, a top which i bought some time ago on sale in H&M. I saw her for first time at anies blog and I loved it. but I thought it is to expensive. finally when i saw these top on 50% sale i couldn't resist of temtation of buying it. I regret that i didn't buy black one.

 darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków


top - h&m  |  white t-shirt - tally weil  |  grey shirt - new yorker |  leggins - h&m young  |  boots - pimkie bag - house

27 komentarzy :

  1. pięknie wyglądasz :)
    wszystko mi się podoba ..

    też miałam na tą torbę ochotą , ale 99 zł to troche drogo ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta torebka jest z aktualnej kolekcji? Jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz prześlicznie ! i ta szara narzutka pięknie na Tobie leży ,jak dla mnie najlepszy zestaw :) i dobrze, że wybrałaś beżową torebkę, jest taka nieprzeciętna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy ja wiem. O ile pamiętam kosztowała ok. 50zł, w sumie na H&M to nie jest dużo. Do tej pory się nie zmechaciła ani nie przetarła, więc ja jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba - cały zestw, bez rozdrabniania się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygladasz swietnie! bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Modny i elegancki outfit, świetnie wygladasz;)

    a ta torba !!!!!!!! poprostu boska !!!!!!!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Great outfit..I really like the jacket.

    http://fashionroadkill-halifax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny zestaw! PIekna ta bluzka! I nie moge uwierzyc ze ta torba jest z housa:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks for all your sweet comments, Ann! =]
    You look great! & what an amazing bag you have!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna i -jak dla mnie- delikatna ta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. i love the simplicity of this look .
    the studs are awesome !! i feel like DIYing these when I have time actually :)

    the wash of ur jeans are awesome !

    OdpowiedzUsuń
  13. darling!!!!!

    yay! english I can read it!!! I am glad you didn't buy black.. it's too boring.. white looks good on you!!! keep it!!!

    lvoe you!!

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedy kupiłaś tę cudowną! torbę???

    świetny outfit!

    OdpowiedzUsuń
  15. RE: thanks for the comment .
    you're such a sweet girl .
    waiting for a new post from you :D

    OdpowiedzUsuń
  16. PRETTY TOP!

    One Love,
    Jowy
    www.iseejanemary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. You look fabulous. I want your bag!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Na mnie niestety ta bluzka leżała dziwnie i wyglądałam, jak w worku :< A torba świetna!
    Nie wiedziałam, że house aż tak się wyrobił.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny zestaw! Podoba mi się takie zestawienie kolorystyki!

    OdpowiedzUsuń
  20. mozesz powiedziec na jaki wzrost masz kupione te spodnie? bo chce je sobie zamowic przez internet. ja zazwyczaj nosze rozmiar 36 a ty tez wygladasz na taka wiec bys mi pomogla.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!